men seriöst !

Nä nu tänker jag strejka!
Har varit sjuk sen i onsdagskväll efter att jag tränade med sofia på stepin, har mest troligen körtelfeber.....
Gick till skolan idag för kände mig mycket bättre även fast mamma sakt att jag skulle vara hemma, det var dumt av mig för efter typ halva dagen började jag att må dåligt igen...... 

Nu säger min läkare att jag inte får träna på typ 4v, kände att jag ville döda någon för nu när jag börjat med träningen igen så får man inte!!!!

Nä nu ska jag sluta gnälla för min käre bror kommer hem i morgon och då får han vara min personliga slav MOHAHAHAHA :D 

Nä nu blir det att glo lite på tv:n med mamma sen sängen :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.