gaaaalet ;)

Denna dag har varit super bra, har varit och fikat x antal gånger på opalen och även klippt av mig allt hår hihi :)
Träffade min super söta ängel emelie som fyller år idag så hon fick ett litet gulligt armband av mig, känns så konstigt att bara träffa henne iblan nu när hon bor i umeå...

Har även hunnit träffa sandra, frida och perre :)

Min syster skulle egentligen färga sitt hår idag hos frisören men hon tyckte att jag behövde hennes tid mer hehe så då blev det fram  med rakapparaten, blev fan super nöjd !!
Har typ min naturliga hårfärg nu på sidorna och så, så det känns typ som en ny början på ett nytt liv :)

Allt som allo så är jag super nöjd med denna dag :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.