Sköt erat så sköter jag mitt!!

Fy fan denna dag har seriöst varit en av dom värsta.....
För det första så har mitt huvud krampat och för det andra så fick jag veta att jag tydligen                 "haft ihop det" med en kille i lördags...... Asså sant eller osant (det är osant btw) så har fan ingen annan än jag och personen i fråga något att säga om saken, varför ska alla bry sig om andra medans dom egentligen borde vakta sin egna rygg och ta han om sig själva ?!?!?!?!
Stör mig så jävla mycket på dom som alltid ska bry sig om vad alla andra gör, det är min ensak och inte eran!

Nä nu känner jag att detta typ spårar för hade kunnat skriva hur mycket som hälst om hur jag stör mig på andra xD
Dock så har det funnit vissa bra stunder under dagen men tyvärr inte många, det mästa är endast negativt i mitt negativa liv för jag är en negativ tjej! ´
HAHAHAH fan va jag typ spårar ajja ska återgå till mitt pluggande nu, har samhälls prov på torsdag :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.