....

Kvällen som var så underbart rolig igår slutade med fiasko...
Känner att två av mina bästa vänner inte kommer förlåta mig i första hand även fast det inte var jag som gjort något fel, men förhoppningsvis så kan vi få ihop vårat spruckna vänskapsband igen men det lär nog ta tid...

Kvällen började med att jag, Sanna och Sandra lagade kyckling sallad med pasta  och till det blev det vitlöksbröd  det var gryyyymt gott  :)
Sedan anlände Sofia och sist Amanda till en början var allt super bra, vi skrattade och hade det trevligt men sedan när kvällen började leda mot sitt slut bröt "helvetet" ut. Jag känner att om jag bara fick göra saken ogjord hade jag gjort det för länge sedan.... men men man kan inte ändra det förflutna !!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.