happy :D

Dagen har består utav att man varit på skolan till typ kl: 16.20, det hände typ inget speciellt men dock så fick jag en super glag överaskning och en inte alls lika bra överaskning...
Den bra nyheten var att jag fick ett super starkt C som nästan tippade över till B på mitt vårdprov som jag typ nästan inte alls pluggade till :D
Den tråkiga nyheten var att mitt religionsprov gick åt helvete.... fick ett E, känndes absolut svin tråkigt eftersom jag fick ett starkt C på det förra :/

Efter skolan drog jag hemmåt mot pappa med amanda, vi lagade mat och åt semlor eftersom det är ju endå fettisdag :D fyyyy fan va gott det är med semlor har typ ätit 11 stycken under årets gång redan :)

I veckan har jag kompletering på hjärtsvikt och engelska prov + matte prov..... NT skulle hjälpa mig med pluggandet ikväll men det gick inte så bra hahah ska fan gnälla på han om det går dåligt i morgon då jag har hjärtsvikt provet x)

men men nu ska jag iaf fortsätta med mitt tråkiga pluggande och sedan blir det lite tv tittande:)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.