Oväder

Gårdagens myskväll som jag skulle ha med mig själv slutade med att jag blir skräckslagen när altan dörren blåser upp och ger i från sig en jävla smäll så jag ringer mamma och ber henne hämta mig i, snacka om att mitt hjärta hoppade över massa hjärtslag x)

Morgonen började med att vi skulle ta oss från stugan vilket inte var så lätt när man inte såg nästan nå av vägen... Väl hemma är infarten igensnöad så mamma tvingar mig att göra en snabb skottning  så att hon kommer in med bilen. Vädret fortsatte i samma kurva nästan hela dagen så har varit ute och skottat igen -.-"

Allt som allt har dagen ändå varit ganska bra dock så drömde jag att två kompisar till mig kom in i mitt rum och kvävde mig med en kudde när jag sov :O hahaha snacka om att hjärnan är rubbad x)

Nu blir det tvmys med mamma sen sängen <3

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.