tankarna bara rullar fram och tillbaka

Allt känns så tomt allt känns så hopplöst....
Efter att ha suttit och pratat med mamma i över nästan 1h så kanske jag kommer trots allt att få flytta till umeå, nu när hon vet hur det är i min så kallade rubbade värld....

Ni kan snacka hur mycket ni vill om mig och mitt liv, spotta mig i ansiktet om ni vill men jag står kvar på samma plats med eller utan er! Allt blir inte bättre utav att bråka och inte prata. Det är det som är det sjuka med tjejer dom tar inte sina handlingar fysiskt utan psykiskt, dom går bakom ryggen på varandra och snackar skit....


Jag hade hellre tagit ett slag i magen än detta!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.