Hår problem....

Lovet började med att man vaknar kl 8.30 och inte kan somna om..... väckte emelie kring 9 hahah tror att hon var ganska trött för hon såg ut som en zombi och gäspade hela tiden xD 

Vi skulle färga mitt hår chokladbrunt och jag var jätte taggad så när vi stoppat i färgen och allt så när jag skulle tvätta ut det så visade de sig att jag fått orange färg på håret :O kändes så jävla dåligt så emelie ringde företaget och dom började skylla på att det var för att jag blekt håret men det var fan ändå typ 2 månader sen sist :O
Ajja det slutade med att jag blev en kyckling så här vid påsk ;)

Väl hemma i byn så tittar min underbara ängel sofia förbi med en färgbomb som hon fått i julklapp :D håret blev fan mycket bättre men det håller ju tyvär inte så länge, har under dagens gång tappat typ en stor hink med hår och jag som ändå inte har så mycket hår :(




0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Vanja Backebjörk. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.